www.prosolve.nl
proSolve Adviesgroep  
  Wij doen nét dat stapje extra
Home | Contact
 
  proSolve








Voor het profesioneel oplossen van uw financiële vraagstukken
 
 
 
 
  Verzekeren
  Hypotheken
  Geldzaken
Vraag stellen | Schade melden | Wijziging doorgeven | Afspraak maken | Informatie | Klachten

U kunt ons gerust bellen als u een klacht heeft.

We horen graag wat er volgens u niet helemaal correct is verlopen.

Vaak kunnen we uw klacht dan al direkt verhelpen.

Althans dat zullen we zoveel mogelijk proberen.

Een telefonisch gemelde klacht wordt door ons vastgelegd op uw relatiekaart.

Als de klacht doorgezonden dient te worden naar een verzekeraar

of wij hebben niet één, twee, drie een oplossing voor uw klacht, dan verzoeken wij u

 uw klachtmelding op schrift te zetten en aan ons te sturen.

Dat kan als volgt;

 

per post      :  klachtbemiddeling proSolve,  postbus 74,  4900 AB Oosterhout

per mail      :  info@prosolve.nl     vermeld in de onderwerpregel het woord KLACHT

 

Om ervan verzekerd te zijn dat uw schriftelijke klacht bij ons is ontvangen krijgt u van ons

een ontvangstbevestiging.

 

 

 

 

(12729)

Home | Contact | Dienstenwijzer | Dienstverleningsdocument | Algemene voorwaarden | Disclaimer